събота, 1 октомври 2011 г.

Саша Матич - Когато любовта закъснее

Да имам право на още едно желание,
на онова което са нарича последно,
от първия път зная какво искам,
пожелал бих,желал бих нея
Да имам право на още една молба
на изповедта пред Бога последна
аз знам и коя бих повикал
повикал бих,повикал бих нея

Да й кажа беше ми всичко
не съм знаел тогава сега знам
когато истинската любов веднъж закъснее
друга няма да дойде никога

Дал й бих сърцето свое,нека има две сърца
само когато нейното е добре,добре съм и аз
но не бих й дал очите,щяхме да бъдем същите
видяла ни тогава любовта не би закъсняла

Да имам право на още един ден живот
за още един ден да скроя съдбата
знам с мен кой бих водил
бих повел,бих повел нея
Да имам право на още една сълза
в нея да сложа раната последна
знам за коя бих тъгувал
в последната сълза сложил бих нея

И каза Даката - ДА БЪДЕ!
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар