понеделник, 19 март 2012 г.

Желико Йоксимович - Любовта не е предмет

Повече щастие по друг път
казваш ми това така лесно
Виждам, че между нас не върви
а още как можеше да е

Лесно си отиваш ти
нещо твое знам тук ще остане

Любовта не е предмет
да ти я върна
виж това съм само аз
винаги съм те обичал

Любовта не е предмет
та да не знам какво да правя с нея
желая ти всичко най-хубаво
тази любов само мое корабокрушение е

Не е твоята любов предмет
да ти я върна
виж това съм само аз
винаги съм те обичал

Не е моята любов предмет
та да не знам какво да правя с нея
желая ти всичко най-хубаво
това мое корабокрушение е

Отиди само, само, отиди там
Лети, пей, сърцето на друг дай
но знай, че сбогом не е край

Не е моята любов предмет
та да не знам какво да правя с нея
желая ти всичко най-хубаво
тази любов само мое корабокрушение е

И каза Даката - ДА БЪДЕ!
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар