петък, 18 януари 2013 г.

Джей - Поздрав по-малко

Нито тази нощ, нито утре, никога
аз вече няма да идвам при теб
недей старите мои обувки да търсиш
недей нови да ми купуваш и избираш
аз не идвам при теб

Не ме търси в новините, вестите
в тях името мое го няма
изчезнал съм като последно листо
като зимата се подготвя

С всички сили ме забрави
в леглото върни се, да спиш продължи
в полунощ маса за двама подреди
и Нова година сама не празнувай

Изнеси вино на масата
комат хляб и сол
изсипи ги на зелени клони
още малко и ще ти бъда аз
само един поздрав по-малко

Нито на пролет, лято, през есента
аз вече няма да идвам при теб
недей следи да търсиш и да скиташ
по комшии и механи да питаш
аз не идвам при теб

Не търси ме под мостове, гари
там вече ме няма
изчезнал съм като последно листо
като зимата се подготвя

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар