неделя, 22 декември 2013 г.

Саша Матич - Намери нова любов

Предлагаш ми звезди, предлагаш ми мечти
но аз живея със своята болка
предлагаш ми всичко, което любов се зове
а знаеш, че няма да бъда твой

Какво ли си в мен заобичала
срещу какво не си се съпротивлявала
съдбата моя от твоето щастие е далече

Злато мое
намери нова любов, ново небе
и никой няма да знае
какво е било между нас

Защо сърцето ти страда
а аз отивам да пия
аз ще живея този живот свой
какъвто го имам

Намери нова любов, ново небе
и никой няма да знае
какво е било между нас

Защо сърцето ти страда
а аз отивам да пия
аз ще живея като куче без нея
не ми даде бог друго

Гони ме вятър, носи ме далече
по-добре да не ти казвам
каква тъга от теб изпитвам
и нищо не усещам

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар