петък, 21 октомври 2016 г.

Саша Матич - Като тъна

Луда ли си, единствено мое
отново на моята врата идваш
аз искам да те събудя
бягай, защото тук живее зло

Ти търсиш чудеса, ти не си за моя свят
защото тук никак не се оправяш
аз не искам да те нараня
а непрекъснато правя това

Аз плача в дълбините на душата
какво струва като съм това което съм

Припев:
Като тъна, нека тъна сам
защо си се разтъжила
като никой ръка не протяга
защо твоята си протегнала

За тебе аз съм избор лош
не знаеш да летиш този полет
а от тебе бягам още
бягам защото знам, че си целият ми свят

Луда ли си, единствено мое
сякаш имаш сили да ме потърсиш
красива и така невинна
стоиш пред моите врати

Аз нямам къде, ти не си за моя свят
защото тук никак не се справяш
послушай съвета на пропадналия
това не е път за който и да е

Аз плача в дълбините на душата
какво струва като съм това което съм

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар