неделя, 12 юли 2020 г.

Магнифико и Оги Радивойевич - Дивна

При кого да се върна, нямам никого
да ме чака, ръка да ми протегне поне
На кого да се обадя, нямам другари,
нито свири вече онзи стар оркестър

Минаха много години, есени, зими, пролети,
само, душо, ти не си ме забравила

О, дивна, дивна, нощи безсънни
само ти, не си ме напуснала
О дивна, о дивна, нощи пияни
само ти, ти винаги си се надявала на мен

Защо тъга, съжаление като останеш сам
защо радост като е един и същ всеки ден
Защо спомени, защо припомняния
изчезнаха нашите улици и калдъръми

Минаха много години, есени, зими, пролети,
само, душо, ти не си ме забравила

О, дивна, дивна, нощи безсънни
само ти, не си ме напуснала
О дивна, о дивна, нощи пияни
само ти, ти винаги си се надявала на мен

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар