сряда, 22 февруари 2012 г.

Тоше Проески - Още вечност сънувам да сме заедно

Откакто те няма не мога да бъда буден
защото във всичко което искам си и ти
буден сънувам сънищата по-дълго да продължат
във всяка дума само ти си ми накрая

Ти си начало и край, ти си тъмнината и светлината
всяка надежда ми делиш на половина
даваш ми трохите от своята маса
и знам без теб ще остана сам

Още вечност сънувам да сме заедно
както някога отдавна ти и аз
но утрото всеки път ми разрушава
тази сладка измама в съня

Още вечност сънувам да сме заедно
и да е всичко като първия път
но утрото носи голата истина
всичко е било напразно

Откакто те няма, няма и половината от мен
защото всичко в мен от този ден вехне
буден сънувам сънищата по-дълго да продължат
във всяка дума ти си ми накрая

И каза Даката - ДА БЪДЕ!
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар