неделя, 7 октомври 2012 г.

Джогани - Хей, тъго моя

Сто и една причини имам
на сватбата да ти дойда
и да поръчам онази нашата
докато на нея даваш каквото е мое

Искам с песни да му припомня
коя до вчера обичал е

Хей, тъго моя
виж как пея
на моето място цялата в бяло
друга жена гледам

Хей, мили куме
за нея пръстена пазиш
а аз пея и лудея
сякаш женя приятел

Не си искала ти пръстен мой
да те жули, да те притеснява
да го изгубиш и не знаеш къде е
мина бърз влак, друга искала е
да ме слуша, да ми готви
и съдовете да ми мие

Наздравица направи и запей
и напий се и качи се на масата
разбий чашата в стената
като дойде твоя ред
дай се на някой приятел мой
и викни ме и ще сме квит

Идвам ти на сватбата
да закича с цветя свирачите
като тръгнеш да я целуваш
да не видят как плача

Каквото е мое сега е нейно
свири, свири, нека боли по-силно


И каза Даката - ДА БЪДЕ!
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар