петък, 19 януари 2018 г.

Желико Самарджич - Само жалко

Като открадната част от облекло
нощес ме даваш на половин цена
докато с друг сънуваш нова пролет
в сърцето зима пазиш за мене

Като нова рамка на стари снимки
тъга около мен се стяга
защото теб не те е имало никога
когато ми е било най-тежко

припев:
Жалко, че не сме един за друг
само жалко, че сме се лъгали дълго
че могат черно и бяло да живеят
като едно а да не посивеят

Жалко и за този мъжки парфюм
по тебе който аз отдавна нямам
само жалко, че си от обичаните
само още една невярна жена

Като на прага роза увехнала
на твоята длан е сърцето мое
никога не си ме разбирала
ние никога не сме били двойка

Като нова рамка на стари снимки
тъга около мен се стяга
защото теб не те е имало никога
когато ми е било най-тежко

припев

Песните са равни линии
безполезни златни обувки
когато веднъж разкъсаш
струните от китарата

Пълен ми е куфарът с любови
такива като аз и ти
които траят по-кратко от цигара

припев

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар