неделя, 27 май 2018 г.

Саша Матич и Александра Прийович - Кой си ти

Един обикновен ден
претворила си в необикновен
ще помня всеки момент докато съм жив
по нищо подобен

Дошла си, той ни е запознал
а аз веднага разпознах
цял живот съм те чакал

припев:
Коя си ти живота да ми разваляш
съвършено
война и мир в мен се сблъскват
чужда жено

Спиш с него
а мен викаш незабелязано
кажи ми, но искрено
кажи ми коя си ти

Една обикновена нощ
превърна във вечеря тайна
без капка срам пред него
ти си ме събличал
като звезда сияйна

Аз, две минути съм купила
от него се изгубила
и вече съм те целунала

припев:
Кой си ти живота да ми разваляш
съвършено
война и мир, защото винаги ме наричаш
чужда жено

Спиш с нея
а мен викаш незабелязано
кажи ми, но искрено
кажи ми кой си ти

Край нея аз съм цял живот
а сякаш съм два
дълго на нас, дълго не ни върви
а ти сякаш знаеш

Край него аз
половината младост вече съм погребала
но когато тебе видях
тогава оживях

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар