неделя, 10 юни 2018 г.

Рибля чорба - Гастарбайтерска песен

Чувствам се като последното говно
а това крия и пазя като тайна
само мълча, а гласно бих изпсувал
ой, Франкфурте, ебем ли ти Майната

Не излизам, само вкъщи седя
упорито бутам своите дни работни
всяка марка гледам да спестя
едва чакам събота да падне

Когато през събота народняците дойдат
аз на врата слагам вратовръзка
па извеждам себе си и госпожата
и понеса цялата своя заплата

Като чуя звуците на родния край
аз тогава се откачам до края
като музиката хорце ми засвири
праз лук от дупето ми вири

Пия питие, ям кебапчета
на ризата късам копчетата
певицата малко се разголи
цялата компания с марки я кити

В неделя по обяд се будя
да се сетя каквото и да е се опитвам
смлян съм като мляно месо
а може би чак и жената съм чукал

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

1 коментар: