понеделник, 11 юни 2018 г.

Милица Павлович и Аца Лукас - Убиваш ме

Лукас:
Знаела си за мен кой съм, какъв съм
Успяла си да те заобичам
Какво да правя като жените ме обичат
а аз не мога да устоя

Милица:
Идва ми нощес някой да намеря
само самотата да убия
Море проклета съм, тебе чакам
и на гладно сълзи пия

припев:
Убиваш ме, убиваш ме
с тебе повече не мога
Убиваш ме, убиваш ме
в крака се прострелвам
Любов аз ти се кълна,
на любовта мога да плюя
Убиваш ме, убиваш ме
ние не сме нормални хора
Убиваш ме, убиваш ме
тук се обичат луди

Лукас:
Знаела си за мен, че ме мразят
ти си доказателство, че не съм лош
дал съм ти последната капка кръв
аман жено, какво искаш още?

Милица:
Идва ми нощес някой да намеря
Само самотата да убия
Море проклета съм, тебе чакам
и на гладно сълзи пия
 
И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар