петък, 21 декември 2018 г.

Аца Лукас - Верен

Верен, бил съм ти верен
и като край мене са били сто пъти по-красиви
верен, когато жаден
твоите устни до утрото са ме оставяли

Верен, чак и в самотата
и като съм знаел, че няма да дойдеш
верен, бил съм ти верен
и като си ме мамила пред моите очи

припев:
Виж ме, кръвта ми вече не е човешка
виж ме, пред тебе сега е звяр
виж ме, лицето ми е само черупка
още учи да хапе твоето ново куче

Верен, бил съм ти верен
и когато заради тебе като луд съм пил
верен, бил съм ти верен
както на никоя друга никога не съм бил

Измет, станала си измет
от такива жени много по-силни се плашат
Измет, измет към всички
но на мен заради това не ми е било по-лесно

Измет, миризлива измет
само тялото ти винаги е било чисто
измет, излязла си измет
за тебе любовта, парите са едно и също

Пет години от своя живот
хвърлих аз на боклука
но ми липсва тази красота
заради нея искам жив да умра

По сметището наше копая
тук още нашата звезда сияе
по-добре там
да се хвърля и аз

Верен, бил съм ти верен


И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар