сряда, 26 декември 2018 г.

Елена и Дражен - Преживей ме

Прости ми тази вечер
когато истината проговоря
пробудила ми се съвестта
душата да ти отворя

Моят изток е на запад
както и югът на север
а ти винаги имаш вяра
и за моята невяра

припев:
Преживей ме като дълга зима
и още по-дълга суша, преживей ме
нека всичко отиде на моята душа
преживей ме и не давай на сърцето
след мен да тръгне
с теб ще живее поне част от мене

Никой не се е родил да живее сам
а поред тебе така се чувствам
сякаш ме няма, сякаш съм невидима
всяко утро се будя като камък жива

Мене носи вятър в косата
носи ме
по-добре да не си с мене
ако утре не ми осъмне

Преживей ме като лоша вест
която вятърът носи, преживей ме
не приемай писмо което няма адрес
преживей ме и не давай сърцето след мене да тръгне
с теб ще живее поне част от мене
ти си част от мене, ти си по-добрата част от мене
преживей ме

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар