петък, 30 септември 2011 г.

Саша Матич - Всичко се продава

Хладно е мястото до мен в постеля от болка
на устните завинаги са буквите на твоето име
някакви непознати жени са тук около моята маса
а аз някъде далече с теб още в мислите ми

Там някъде е сърцето мое
в бездната на твоите лъжи да търси утеха е останало
там някъде с теб е моята душа
да ти подаде ръка аз съм я пратил

Всичко се продава и тези устни и тези ръце
нека ме имат всичко което на теб подсеща
на продан са и зърното щастие и тоновете тъга
на мен ми остават моите стари заблуди
(че си ме обичала, но не си)

Няма при кого да се върна и на кого да се надявам
в твоите очи останаха всички мои надежди
дай да платя и този път пък отивам докато е време
за да не видят душманите в очите мои сълзите

Там някъде е сърцето мое
в бездната на твоите лъжи да търси утеха е останало
там някъде с теб е моята душа
да ти подаде ръка аз съм я пратил

И каза Даката - ДА БЪДЕ!
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар