петък, 30 септември 2011 г.

Саша Матич - Ангел пазител

В болест и в здраве
в богатство и беда
твой съм ангел пазител

В щастие и нещастие
в сила и слабост
твой съм ангел пазител

Като ме повикаш, раждам се
като ти вярвам съм
верен ангел пазител

Никога да не позволя
някой лудо да заобичаш
както тебе твоя ангел пазител

В доброто ще бъда добър
в злото два пъти по-добър
ще бъда аз

Да те вдигна като паднеш
и да не ти дам да станеш
и побеснея ако любиш друг

От своите крила се отричам
защото не мога да отрека
все пак само човек е
ангелът хранител

Каквото никога не може човекът
това ангелът винаги може
но малко, малко му трябва

Да добие човешки облик
и истинското си лице да открие
малко, малко му трябва

Да завиди и удари
да го боли и да кърви
малко, малко му трябва

Затова за нищо не ми вярвай
и грешната ръка не милвай
защото малко, малко ми трябва

А ти не искаш, а ти не искаш
твой да бъда
нито ангел, нито човек

А ти не искаш, а ти не искаш
моя да бъдеш
нито на земята, нито на небето

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар