вторник, 4 декември 2012 г.

Лепа Брена - Не бих била аз

Хей незнайнико странник
не ме гледай така
не докосвай устните ми
на сърцето не е леко

Не докосвай раната ми
слушай как дишам
на никой, на никой сърцето мое
не вярва вече

Какво ще правя аз в твоето сърце
като не ми е там мястото
какво ще правя аз в твоето сърце
а толкова малко се познаваме
какво ще правя аз в твоето сърце
като толкова малко се познаваме

Какво ще правя аз в окото твое
като не ми е там мястото
какво ще правя аз в окото твое
като толкова малко се познаваме

Не бих била аз
с теб бих плакала
не бих аз, защото как
да те обича сърцето
като за него, като за него
душата ме боли
не бих аз, защото как
да те обича сърцето
като за него душата ме боли
не бих аз па макар сама останала

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар