вторник, 4 декември 2012 г.

Биело дугме - Блус за моята бивша драга

Никога няма да се върна
в своя роден град
там не ме чака никой
и вече отдавна са избледнели всички лица
и вече отдавна имената им не знам

Само понякога в зимата
докато ветрове оплакват дните
сещам се за тебе
тебе моя бивша драга
и някои нежности отдавнашни
нещо ми шепне в сърцето и знам
да съм на света сам

И да те видя отново
какво бих могъл за себе си да ти кажа
освен, че съм срещнал много хора
а приятел не ми е бил нито един

Да съм бил
и гладен и славен и весел и разплакан
и беден и сияен
и ме любили много жени
а нито една не съм обичал

Нещо ми шепне в сърцето и знам
да съм на света сам

Моя драга, моя драга
бивша драга, моя драга
и уморен старец съм сега
макар да изглеждам млад
 
И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар