вторник, 4 декември 2012 г.

Атеист рап - Вартбург лимузина

Преди година имахме кола
но свинете я изядоха до половината
и защото обичаме лудата бързина
купихме си Вартбург лимузина

Вартбург лимузина има пет скорости
Прави доста дим и колелото е във въздуха
а където има дим и огън има
Ох, Бог те ебал, моторът гори!
Да моторът гори, но злато тече
Всеки шофьор с Вартбург се покачва
Шасито му е твърдо, дебело два пръста
амортисьорите твърди, страда ми кръста

Вартбург лимузина най-дългата машина
Четири метра лима и пет метра дима
Вартбург лимузина най-дългата машина
Четири метра лима и пет метра дима

Вартбург лимузина, комфортна машина
Правил го е Пера от бившата ГДР
и направен е отлично
Постоянно от ауспуха му тече някаква мазнина
Има броня от бетон, можеш да убиеш слон
а седалките му меки като някой кит
всички плащания получава на моя син дядото
Няма да получи кола този, който мито не плати

Вартбург лимузина стои в гаража
Гаражът край свинете, а аз съм на стража
Свинете да не ми изядат пак колата
както трабанта ми изядоха до половина
И отивам да си почина и да изпия две бири
Като няма го врагът, свинете храна търсят
Но Вартбург не е като Трабант
заради вартбурга свинете останаха без зъби

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар