четвъртък, 13 февруари 2014 г.

Неделко Байич Бая - Земя на любовта

Ти, с толкова малко години
имаш достатъчно време
да живееш още в мечти
а аз, всичко това вече съм минал
на началото съм дошъл
на мен ми трябва силен вятър в платната

Покажи ми, че имаш вкус и стил
да не бъде напразно, че моя си била

Само напред, кукло красива
чакат те пътувания
аз съм твоя авантюра
а ти мое тихо страдание

Само напред, кукло красива
любовта е на втори план
намери своята земя на чудеса
докато аз намеря обещаната земя на любовта

Ти, ти си дух немирен
такава те е създал бог
с теб неволи предусещам
а аз, не се предавам
себе си познавам
вярвай, вече съм грешен
като те погледна

Ти, око мое чудесно
занимава те само
да се наслаждаваш на всички забележителности
а аз, всичко това съм минал
на началото съм дошъл
сега тежат някои истински неща

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар