петък, 21 февруари 2014 г.

Цеца - Хаос

И нощес болката работи за тебе
и докато си те представям тук край мене
от щастие мога да скоча в далечината

Но като отворя подутите очи
нищо не е в моята сила
реалността в главата ме удря като дървен чук

Като рецидив ти винаги си жив
в зло ме караш, как да те откажа
в този хаос аз добавям нула
на всеки мой провал
ти се радвай и весели

В този хаос аз само за мене
на устните слагам гланц
да бъда красива за края
да бъда красива за края

И нощес болката работи за тебе
отчаяно искам те за мене
някак имаш кода на моята съдба

А като погледна стените бели
от моите спомени идват стрели
и една бяла ръка пада на пода

Искам да видя себе си в синьо
в далечината пристанището е еднакво за всички
и знам сега съм на правилното място
най-накрая от всичко да се освободя

А къде ще отиде всичко това
като вече няма да ме има
всичко това ще се побере в дума
а теб оставям те

Аз добавям нула
към всеки мой провал
ти се радвай и весели

В този хаос аз само за мене
на устните слагам гланц
да бъда красива за края
да бъда красива за края

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар