неделя, 2 февруари 2014 г.

Аца Лукас - Ако още ти липсва кревата мой

Бил съм таксиджия, бил съм фашист,
твой личен стилист и твой китарист,
всичко съм, всичко съм ти бил
най-добрият любовник, най-добрият приятел
а ти си искала следващ кръг,
с друг защо да крия

И вместо вкъщи нощес
да страдам и да седя като физиологичен разтвор
аз излизам и усещам се като звезда,
истинска супер звезда
мозък, ръце, крака, всичко в акция,
като полудея,
ще се види малката кой кой е в Сърбия

Ако още ти липсва кревата мой,
да те пуснат, не се притеснявай
ще кажа на охраната
застани мирно, изчакай своя ред,
защото мъж аз съм по убеждение

Ако още ти липсва кревата мой,
жал ми е, взели са ме от тебе други жени
ще имаш ти до мене всичко,
ще имаш всичко, само не и мен

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар