понеделник, 1 август 2016 г.

Аца Лукас - Обичаш ли ме

Обичаш, обичаш ти мене като съм добър
когато като на дама ръка ти подавам
и палтото ти придържам
като малко вода за длан те държа

Обичаш, обичаш ти мене като съм нежен
когато съм внимателен и щедър
да ме сложиш на раната
обичаш ти моята по-добра страна

Обичаш ли ме като съм мъртво пиян
обичаш ли ме когато съм истински грубиян
обичаш ли ме когато наоколо курварствам
и здравето си заради мен завинаги губиш
кажи ми, че ме обичаш

Обичаш, обичаш ти мене когато съм фин
когато това сърце всичко ти прави
обичаш ти моите маски
всичко което не съм всъщност

Любовта е черен хумор
шири се като тумор
докато вярваш, а аз те лъжа

Заради това твърде много пия
заради това твърде много пуша
защото твърде много те обичам аз

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар