неделя, 28 август 2016 г.

Цеца - Ангел втора класа

Не е любовта храм да й вярвам
сто пъти ме е предавала
да си поне стар та да се уча
от твоите грешки

Да съм малка аз та да ми кажеш
не вярвай на непознати
сега е свършено
остави ме поне на по-добри стрелци

Защото като ми стрелят в сърцето
нека стрелят тези, които умеят

Припев:
Ангел си момче втора класа
в тебе само смъртен ме гледа
на теб още ти се целува, на мен ми се хапе

Ангел си момче втора класа
приличаш ми на който и да е оттук
не си ти такъв калибър
да ме спасиш от моя живот

Когато през същото минаваш
недей да идваш при мен

Като ти вземат всичко остава ти тогава
олово в гърдите
да си поне стар да кажеш
напразно се надяваш на чудеса

Сега е късно и небето е ясно
не ме лишавай от съдбата
когато аз без тебе съм живяла
всички тези години

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар