неделя, 28 август 2016 г.

Цеца и Тропико бенд - Метър оттук

Хей аз нямам къде, нямам къде
и трябва да мина оттук
тук, тук където вие се прегръщате
питам ви как сте мисля си умрете

Хей знаела си коя съм аз
хей извинявай но за нищо
преди да ме наплюеш
хайде признай ми признай ми, че това ти харесва

Припев:
Метър оттук, метър оттук
пред очите ми друга те краде
а на мен ми е безразлично сякаш си непознат
защото за щастие не ми трябва мъж

Метър оттук, метър оттук
късам ти сърцето, късам на парчета
може да съм боклук, най-лошата смесица
но за нещастие аз съм твоят мъж

Хей добре е, че още се държа
всичко се люлее, руши се
ти няма това да видиш
да ме обориш няма да успееш, няма да успееш

Хей вода да отвориш
и тук съм сякаш не виждаш
тази, тази твоя болка съм аз
правиш се на бездушна
а не си равнодушна

Хайде признай ми,
че това ти харесва

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар