неделя, 19 август 2018 г.

Здравко Чолич - Ти можеш всичко, но едно не

Можеш да ми обърнеш гръб
можеш да ми затвориш вратата
можеш да ме купиш
с лъжливи сълзи

Можеш да ме мамиш с всички
всеки може тебе да има
няма да те оставя на тях
ти такава си ми съдена

Бих запалил всички свои песни
правил бих и каквото не трябва
продал бих звездите
за твоите целувки

Можеш да ме мамиш с всички
всеки може тебе да има
няма да те оставя на тях
ти такава си ми съдена

припев:
Ти можеш всичко, но едно не
това недей да ми браниш, моля те
тази песен да не обичам
да те забравя и оставя

Бих запалил всички свои песни
правил бих и каквото не трябва
продал бих звездите
за твоите целувки

Можеш да ме мамиш с всички
всеки може тебе да има
няма да те оставя на тях
ти такава си ми съдена

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар