вторник, 21 август 2018 г.

Саша Матич - Продължаваме ангеле

Аз никога не съм го казал на глас
и може би сега за всичко е късно
само с тебе любов съм искал
за цял живот, цвете мое

А сега сълза лицето ми кваси
защото знам, че всичко в теб се гаси
само не се давай
ти моя рано, само и тази нощ

Да ме заобичаш не е било лесно
не ме оставяй сам сега така
знам, животът не е справедлив, но ти все пак се смей
и ще мине всичко това, животе мой

припев:
Продължаваме, продължаваме ангеле,  само още малко
за никого не ми е пукало толкова
може да тръгне любовта за нас
може щастието да е тук, тук зад ъгъла

Продължаваме любов, до мен бъди
най-силните остават и като се губи
само ме прегърни и нищо не питай
с тебе искам да дочакам края

А сега сълза лицето ми кваси...

Да ме заобичаш не е било лесно

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар