неделя, 4 ноември 2018 г.

Йелена Розга - Остани

Виж как луната сияе
това сега така ни харесва
едва не докосваш моето коляно
така близо, така далече

Съвършена илюзия
добре звучи, ти и аз
падам си опасно по твоята срамежливост
и на твоята недосегаемост

припев:
Остани, остани
само нощес искаме любов
не сме за сериозно
и така и двамата сме заети

Остани, остани
спокойно докато утрото не съмне
нищо сериозно, и така и онака

Виж как луната сияе
това сега така ни харесва
сякаш ме милваш, а не докосваш
нито си тръгваш нито оставаш

Караш ме да не съм на себе си па блъфирам
свободата ми е всичко
и всичко което искам в живота
всичко е при теб

Караш ме да не съм на себе си
напразно, познавам всички твои приятели
като теб, а ти, а ти си край нея

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар