събота, 17 ноември 2018 г.

Сергей Четкович - По-добре намери друг

От кого нощес на дар ми идват твоите очи
устни като нар да целувам
дали ще мога да обичам отново

Годините минаха за час, още помня всеки миг
че ще бъде тук, завинаги че ще бъда неин
някой е излъгал

Аз нямам сили за по-добри дни
а никого не съм обичал така

припев:
По-добре намери друг, нашето време е минало
аз съм сляп за любов, а устните са неми
и малко любов тук не е останала

По-добре намери друг, нова любов потърси
защото спомени болят да живея в лъжа
не мога повече така, защото не би траяло

Годините минаха за час, още помня всеки миг
бяхме луди, бях влюбен
но повече не боли

Сега нямам сили за по-добри дни
защото никого не съм обичал така

За любовта винаги са били нужни двама
а тези души никак няма да се съберат
в мен желание гори, тялото се разпада
това не е любов, ако ме нямаш в кръвта

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар