петък, 16 ноември 2018 г.

Саша Матич - Раздяла

Само драгият Бог е знаел
какво щастие ми е дал
като никога на никого преди

Моята истинска скъпоценност си била
на сърцето драга, на душата мила
ти за мен си била всичко

Белег на съдбата носи всеки
някой тежко,  аз леко
това ми е от Бога дар

Поред тебе аз съм знаел
да стана и като падна
а това не е малко

припев:
Един като нито един животът минава
и краят трябва всякак да дойде
затова пази сълзите свои
когато часовете се отброят
и когато небето раздели нас

Един като нито един животът минава
а краят идва когато дойде
затова пази сълзите свои
когато часовете се отброят
защото аз ще плача и за двамата

Само песента ти знае името
никога не ме забравяй
желание мое, ще ми липсваш ти

Дал съм ти целия живот
защото това винаги съм искал
затова недей да жалиш


И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар