четвъртък, 10 януари 2019 г.

Милица Павлович - Така ми и трябва

Аз вече не съм същата
и косата ми не блести
от света лицето крия
да не видят, че пия

Тебе всяка нощ
край него сънувам
а трябва както умея
с него да спя

За кого да се наглася
като за него малко струвам
червилата ще счупя
в гардероба ще се скрия

Защото ти устните мои си целувал първи
а той ги хапе до кръв

припев:
Така ми и трябва, остави това
избрала съм сърце погрешно
ти като дете си ме пазил
той красотата ми е сгазил

Така ми и трябва, не жали
има правда и в любовта
златото ми е навсякъде по ръцете
а мечтите ми са стъпкани

Аз вече не съм същата
кожата ми не е чиста
неговата брада боде
и трябва много вода

С това тяло да мога
още да се хваля
отивам след него
роклите да изгоря


И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар