сряда, 30 януари 2019 г.

Милица Павлович - Хей, жено

Ало, кой те отегчава бре
ало, история сме стара
пак нападаш мене
а знам, не си сам

Ало, кой е тук с теб
хайде, кажи й сбогом
ако не дойдеш нощес
аз прекъсвам

Махнете от мен всичко, празни бутилки, нарязани
глупавите неща негови и острите предмети
обаждайте ми се цяла нощ, може да ми се обадите
аз по пода валям се, той чупи кревати

припев:
Хей, жено, какво ще правиш зад волана
достатъчно си луда се забиеш в зида
хей, жено, повече се събери
тази любов е твоето самоубийство

Ало, няма да мълча
ало, какво те ядосвам
малка, казваш ми малка
халюцинираш

Ало, виждат те хората
не са толкова луди
щастие, оттук чувам
че с нея правиш наздраве

Тази любов е твоето самоубийство 

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар