сряда, 16 януари 2019 г.

Драган Койич Кеба - Ранен лъв

Ти си първа лига
заслужаваш лъвски рев
изхвърляш от ринга
преди и първия миг

Ти си първа дама
и нощем и денем
като си сама не си сама
защото си ми в желанията

Немирна ти си като положението на Балканите
всяка своя битка лесно печелиш за нощ
като влезеш на крака вдигаш кръчмата
няма, няма такива две, тук лежи твоята сила

За тебе съм слаб
като ранен лъв
и всичко това сега
ме убива и ми харесва

За тебе съм слаб
като ранен лъв
и плячка съм ти лесна
защото победата в очите ти блести

припев:
Слабост си ми фатална
пия вино но ти ми течеш във вените
или останала или изчезнала
ще бъдеш моя, кълна ти се аз

Слабост, слабост, слабост си ми слабост фатална
пия вино но ти ми течеш във вените
така ничия и на всеки
танцувай с мен едва един и половина е

Немирна ти си като сърце в бежанец
лесно своите обещания погазваш за нощ
а тялото вряло като камъни на слънце
няма, няма такива две
тук лежи твоята сила

Само моя, само моя
в своята къща ще те водя аз
само моя
ще бъдеш моя или ничия 

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар