петък, 22 февруари 2019 г.

Сека Алексич - Закълни се в курвата

Хей, закълни се
моите желания са много прости
Като се нагласиш
при кого отиваш ти на гости

Да се побъркам напълно,
па да се хвърля под влака
Като ми бягаш, като ми бягаш

Като се направиш на луд,
като ти липсва разврата
С нея лежиш, с нея лежиш

припев:
Закълни се в курвата
която нощес с тебе пие
закълни се в сина
който не ти е родила
Закълни се в чиваса
по гърлото като тръгне
в някакви подобни неща
не се кълни в мене
Закълни се във всичко
което на теб ти е скъпо
Недей в мен глупако
не се кълни в мене

Хей, закълни се
защо тежко дишам
Като се нагласиш
сълзите във възглавниците бърша

Да се побъркам напълно,
па да се хвърля под влака
Като ми бягаш, като ми бягаш

Като се направиш на луд,
като ти липсва разврата
С нея лежиш, с нея лежиш

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар