петък, 14 февруари 2020 г.

Северина - Имаш право

Можех, можех да те чакам в нощите
докато не изгубя съзнание
в миша дупка знаех да побягна от тебе
като чуя от вратата да викаш - изчезвай

Когато понякога даваше да се помилваш
сякаш таралеж да съм галила
едва сега виждам, че на себе си, а и на теб
винаги съм искала добро, а лошо съм правила

припев:
Имаш право, може би проблемът е в мен
че и тази нощ отиваш при друга жена
че ме лъжеш, мамиш, а лудо си обичан
имаш право, драги, в мен е проблемът

Че си ме пристрастил към своите демони
побърка ми живота и хормоните
аз съм виновна, защо повече да се лъжа
проблемът е в мен, но сега е късно
да ти покажа зъби

Сто пъти за своя живот съм се борила
на ударите никога не съм ти отговорила
хвалех те на всеки, който те познава
а ти мен открито унижаваше

Когато понякога даваше да се помилваш
сякаш таралеж да съм галила
едва сега виждам, че на себе си, а и на теб
винаги съм искала добро, а лошо съм правила

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар