петък, 14 февруари 2020 г.

Северина - Защо сега ме питаш какво ми е

Не, не си виновен ти
че близо беше така далече
макар че се съмнявам
че на някого ще бъдеш по-близо

Ти наистина нямаш
никакви връзки с това
че вече на никого не давам
така да ми се приближи

Да си донасял неща които ме веселят
предполагам всеки получава онова което заслужава
добре знаеше какво ме радва
но никога онова което ме разтъжава

припев:
Защо сега ме питаш какво ми е
защо не си питал по-рано
защо не си гледал знаците край пътя
сега вече не съм ни тъжна, ни люта
все едно е

Защо сега ме питаш какво ми е
крадецо на моята младост
много по-добре съм откакто те няма
но продължавам да съм нещастна жена
щастлив да си моя бивша радост

Мили мой, всяка история се повтаря
питам се защо не съм слушала по-старите
а съм тръгнала
в грешна посока

Отново съм била за някой
само орден на ревера
но това е така, всички истински любови са тъжни
как е на онези, които истински не са били

Няма да те кълна
и нищо лошо няма да ти пожелая
но нищо хубаво за тебе
няма да ми напомня

Щастлив да си моя бивша любов
да си жив

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар