петък, 14 февруари 2020 г.

Тияна Богичевич - Хайде тогава нищо

За само един ден и нощ
на нас ни се случи всичко
и падаха маски
така бързо както никога преди

Привличаха се телата
погледите се изпиваха до дъно
с мен ти беше ти
а аз бях аз

Но не може насила нищо
аз още уча това
защото проклето ме привличаш
винаги с теб бих била отново

И през деня казвам не искам
през нощта все пак ме мами часовника
че това с теб любов е
точно защото постоянно е война

Ако не ни се получава да сме двойка
ако не ни върви тайна да сме поне
вярвай ми че ни остава
само едно нещо

припев:
Па хайде тогава нищо да не бъдем
хайде тогава нищо да не делим
аз все повече твоя, ден по ден
а ти все по-чужд
ти щастие не си, с теб се пързалям към дъното
па хайде все пак нищо да не бъдем
да не бъдем

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар