понеделник, 12 март 2018 г.

Бобан Райович и Джей - Хей животе друже

Бил съм богат, бил съм без пари
Наричали са ме клошар, наричали са ме царе
Бил съм просяк и шампион на света
Кой го интересува, на кой му пречи

Господар на нощта и крал на кръчмата
Имало е жени като при султани
Кой го интересува, кой от това се бои
къде ме водят пътищата мои

Един купон както мине
така друг след него идва

припев
Хей животе друже
нека приказки кръжат
всичко заради нашите дни, жени и кръчми
какви зори са изгрявали с нас

Хей животе брате
нека истории ни следват
Душмани и рани повече отколкото дни
Отколкото дни и истински приятели

Бохем съм бил, истински шампион
На дъното съм бил, дължал съм милион
И камикадзе, и най-добрият пилот
кой го интересува, това е моят живот

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар