четвъртък, 22 март 2018 г.

Магнифико - Твоите сини очи

Моят живот нещастен е бил
а съдбата горчива и зла
в сърцето горчилка съм крил
за тебе съм чезнал аз

Но веднъж като те видях
тогава слънцето промени блясъка
в сърцето се излекува раната
оттогава съм само твой знай

Само твоите сини очи
пред мене сияят
само тях в тихата нощ
сега виждам аз

Когато преминава болка и тъга
когато в самота
виждам твоите сини очи
на това небе

Още веднъж не казах нито дума
че любовта ми ме боли
теб отдавна съм чакал
а ти си се явила сега

За теб сега тази песен пея
защото ти си целият живот мой
в самота аз за тебе мечтая
наяве ми сияе погледът твой

Само твоите сини очи
пред мене сияят
само тях в тихата нощ
сега виждам аз

Когато преминава болка и тъга
когато в самота
виждам твоите сини очи
на това небе
 
И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар