понеделник, 2 януари 2012 г.

Аца Лукас - Същата като мен

Мислех че мога сам
никой не ми трябва
напразно небето те праща
сърцето казва опитай
макар и една прегръдка
жив човек си и трябва да продължиш

А нещастието като питието
винаги приятелство търси
някой да ти повярва
като му говориш лъжи
от съпротивата на душата по-силно
подобните се привличат

Сама, пияна и непотребна
като самолет без крила
на мен си ми напомнила
сама, пияна, имала си вкус на дъно
сякаш си искала да бъдеш
същата като мен, същата като мен

Искал съм любовници
весели и лесни
жени, които щастието праща
да ме малко усмихнат
да ме малко загреят
да се върне деня в живота ми

А нещастието като за инат
не идва само
то взима това което е
най-лошото в нас
от съпротивата на душата по-силно
подобните се привличат

И каза Даката - ДА БЪДЕ!
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар