събота, 25 август 2012 г.

Шериф Конйевич и Саша Матич - Приятелю мой

Тази нощ съм тъжен, приятелю мой
от желание за нея всичко ме боли
тази нощ съм тъжен, приятелю мой
не престава нея сърцето да обича

Нямам щастие без нея
всичките ми сутрини са мрачни
няма за мен без нея сън
всяка нощ е като година

Приятелю, вдигни глава
ела с мен в кръчмата
на музика и на пиене
всичко сърцето ще забрави

Приятелю, вдигни глава
ела с мен в кръчмата
на музика и на пиене
докато ни има и жени ще има

Говоря ти като брат, говоря ти за нея
моето сърце се теши от твоите думи
говоря ти като брат, говоря ти за нея
заведи ме където се тъгата лекува

Помогни ми, ръка ми протегни
за това приятелите служат
недей себе си да виниш
тя е причината да живея

И каза Даката - ДА БЪДЕ!
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар