сряда, 29 август 2012 г.

Аца Лукас и Мария Шерифович - Луда глава балканска

Белград спи, а ти си будна още
нощта бързо минава
мъртвият телефон знак е лош

Това че на никой не се обаждам
вярвай нищо не значи
само съм малко уморен, не плачи

Белград спи, празник е
навън бръсне вятъра
навик на безсънието

Като за щастие се помолиш
моето име спомени
на никой няма да му хареса като на мен

Още е на раменете
луда глава балканска
още в моите вени
тече лава вулканска

Вдигни глава, не плачи умират и най-силните
както всеки рожден ден има
има всеки и своя ден последен

Аз още слава богу, добре съм

Белград спи, празник е
хладно бръсне вятъра
навик на безсънието

Това че на никой не се обаждам
вярвай нищо не значи
само съм малко уморена, не плачи

И каза Даката - ДА БЪДЕ!
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар