сряда, 22 август 2012 г.

Сека Алексич - Последен полет

Не мога на теб любовта да заповядам
в твоите очи да върна изгубеното сияние
не мога сърцето ти с желание да заробя, а ми се иска

Не мога да съм в твоите сънища неканена
на другите да се ядосвам, че те нямам аз
не мога да ти бъда най-важната от всички, а ми се иска

Пъстра пеперуда в моята сивота
не вървят невинните с виновните
какво ще правя между живите

Това, че не ме обичаш
това е твое право, моя съдба
цял живот погрешни съм обичала
защо изключение да си ти

Това, че не ме обичаш
завинаги е разрушило моя свят
сега летя последния си полет
със счупени криле

Не мога да съм в твоите сънища неканена
на другите да се ядосвам, че те нямам аз
не мога да ти бъда най-важната от всички, а ми се иска 

И каза Даката - ДА БЪДЕ!
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар