петък, 14 септември 2012 г.

Дивли Кестен - Кристина

Дни дълги като години
като от сън ме пробуждат
била си сълза моя
и сърце пълно с болка
няма те край мен

Буден сънувам твоето лице
две червени малини
и кой ще ти върне
като сърцето веднъж плати
за мене и за тебе

Кристина, къде си сега, дъждове валят
твоите ръце нощес ми трябват
нямам сили да те изгубя
любовта е там където си ти

Кристина, къде си сега
дали си липсвала
като в стих от стара песен
погреби ме покрай пътя
където минаваш често пъти

А като се върна ще забравя всичко
всички тези години за миг
ще ти подаря утрото и зората
които ме будят, но без тебе

Кристина, къде си сега
дали си липсвала
като в стих от стара песен
за всичко това ти си виновна
погреби ме в гроба жив

И каза Даката - ДА БЪДЕ!
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар