понеделник, 24 септември 2012 г.

Бобан Райович - Принцеса

Не сме една кръв, принцесо моя
друга майка, друг дом
а защо след тебе сърцето боли
както когато те предаде някой твой

Не сме една кръв, принцесо моя
заради тебе отивам в друг град
не е важно дали на изток, дали на запад
само с друг да не те гледам

Имал съм жени, поне за два живота
обичах ги само на мига
а само на теб исках живота си да дам
всички други са били мои кукли

Чувам да си намерила някой
някой проклет
а аз не знам и до ден днешен
как ще съм без нас

Чакал съм дълго, ти това не си знаела
пак да ми почукаш на вратата
аз като всеки мъж - горд глупак
това не съм признал от инат

Чувам да си намерила някой
някой проклет
а аз не знам и до ден днешен
как ще съм без нас

И каза Даката - ДА БЪДЕ!
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар