понеделник, 24 септември 2012 г.

Бобан Райович - Красива жена

Казали са ми добронамерено
малко по-сложно за себе си
казали са ми моите приятели
че с теб няма да бъде славно

Казали са, че животът е един
и че не си заслужаваш
в красива жена лесно се влюбваш
а ти си красива като никоя друга

С кой си сега
докато нощта полеко пада
аз съм сам
защото още на теб се надявам

Взела си очите мои
други аз да не гледам
взела си слуха шепота
на други жени да не чувам

Взела си живота мой
щастието ме отписало
като със смях
на сърцето ми си се подписала

Райски птици са ме следвали в
деня в който съм те срещнал
от пръв поглед съм заобичал
тебе, която не съм смял

Вратата на рая си затворила
сега дяволът мира не ми дава
в красива жена лесно се влюбваш
а ти си красива като никоя друга

С кой си сега
докато нощта полеко пада
аз съм сам
защото още на теб се надявам

И каза Даката - ДА БЪДЕ!
 

Няма коментари:

Публикуване на коментар