четвъртък, 19 юли 2018 г.

Запрешич Бойс - Играй моя Хърватия

Когато пораснеш на този път
научаваш се да обичаш своя живот на него
на първата топка даваш лесно да се смести
на която пише единствена любов моя
очите щастливи виждат само твоите цветове
и будят онова чувство в мен
завинаги да те обичам моето желание това е
аз пея гласно, а ти само тръгни

припев:
Играй моя Хърватия
като те видя аз
сърцето ми гори, сърцето ми гори
онова огнено винаги пламтяло
нека се бори, за тебе гори
защото те чакат всички гори
и твоето синьо море
Хърватия, като те видя аз
сърцето ми гори, сърцето ми гори

Когато отраснеш в моя край
пътят тук научава всички деца как
да обичат своето, да, сега знаят
с тебе тук са и когато не върви лесно
очите щастливи виждат само твоите цветове
и будят онова чувство в мен
завинаги да те обичам моето желание това е
аз пея гласно, а ти само тръгни

припев

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар