сряда, 25 юли 2018 г.

Неделко Байич Бая - Роден готов

Помня думите на своя баща -
бъди човек, сине
не съди хората, не си Бог
не гледай никой отвисоко

Ако можеш, помогни
ако умееш, направи
а като обичаш, обичай със сърце

Това което имаш, пази
не лъжи, не кради
и търси място под слънцето

припев:
Не съм избирал датата
нито мястото на рождението
пореклото, нито гените
но знаех какво искам
и знаех че ти си
истинската за мен

Този живот ме учи
и днес да имам
а утре да нямам
за своята съдба
аз роден съм готов
роден съм готов

Готов на всичко
освен да остана без тебе

Помня думите на своя баща
че достойнството няма цена
не съди хората, не си Бог
намери доброто във всичко

Цветът на моите очи
е цветът на моята душа
трудно се пробива лъч
светлина през мрака
а кога животът е бил лесен

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар