вторник, 24 юли 2018 г.

Илда Шаулич и Лексингтън Бенд - Ти невольо моя

Душата ме заболява като името чуя ти
а около мене всички знаят как ме боли
а ти се появи и се усмихна
на раната със своите ръце натърка сол

Поздравявам с глас пълен
но само добре играя
когато те виждам спира моят свят

И сърцето ми трепери
в главата се завърти
че не сме едно, това е грях

припев 2х
Ние и двамата страдаме
и времето бихме върнали
а дните твърде дълги са
ма няма им броя

Двамата на ум смятаме
когато някъде се срещнем
защото още за тебе патя
ти невольо моя
ти невольо моя

Дните без тебе така бавно минават
а аз още броя загубите и винаги закъснявам
във всяка бутилка намирам нови поуки
а търся твоите съобщения да пукна съвсем

Още играя че съм силна, но от този мрак
без теб няма да мога, знай
и правим се на важни аз и моята усмивка лъжлива
а всичко бих искала да ти дам

И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар