събота, 21 юли 2018 г.

Вук Моб и Драгана Миркович - Проклет роден

Пробуди ме
пробуди това дете в мен
което живее само
когато се напие

Пробуди ме
без теб животът ми няма стойност
сърцето слушам
само дето не е пукнало

А кого лъжа
че ще бъда трезвен
когато ми дойдеш ти

Себе си лъжеш
и отново бесен
че не идвам

С теб нямам план, бейби
когато правим любов
ти разбиваш апартамента, бейби
казват че сме като Бони и Клайд, бейби

В съня
ще се плъзна
дръж ме, бейби
ти си луда като мен, бейби

Твоята ревност
голяма като град, бейби
правим проблеми
добър ден, бейби

И тази нощ не знам къде си
кой знае това
и тази нощ в стаята сама, пияна
казват че пак се виждаш с други
а на мен вените ми са пълни с вино

Тук си около съмване
нямаш отговор на моите питания
съмнителни са твоите виждания
и че не съм твоя
сега говориш на всички

припев
Ма кого лъжа
че ще бъда трезвен
и тази нощ бесен
че не идваш

Ма себе си лъжеш
сякаш не те знам
ти за болката си вързан
целуни ме и тръгвай
ти проклет роден си
ти проклет роден си

Устните ти са пълни с любов
моите са пълни с болка
докато те гледам без знак
животът сечеш ми наполовина

Тялото ти е симфония
а мелодии танцуват
защото ти си живот
който дава живот
на този бял леш


И каза Даката - ДА БЪДЕ!

Няма коментари:

Публикуване на коментар